Etsimme lakitiedon tietotuotteiden kustannuspäälliköä - Content Manager, Legal Information

Työpaikkailmoitus

Edita Publishing Oy on monialainen sisältöyhtiö. Olemme sisältöjen huippuasiantuntija: kuratoimme, tuotamme, jalostamme ja jakelemme sisältöjä. Luotettavat ja ajantasaiset sisältö- ja oppimisratkaisumme tuottavat merkityksellistä tietoa ja taitoa ja auttavat asiakkaitamme säästämään aikaa, saavuttamaan tavoitteensa ja menestymään. Edita Publishing on osa Pohjoismaiden johtavaa viestintäkonsernia Nordic Morningia.

Etsimme lakitiedon tietotuotteiden kustannuspäällikön tehtäviin juridiikan ja liiketoiminnan ammattilaista

Content Manager, Legal Information

Laki- ja ammattitiedon alueemme kasvaa ja kehittyy ja haemme uutta vahvistusta joukkoomme. Jos ajankohtaisten juridisten aiheiden ja uusien ilmiöiden tunnistaminen on sinulle ominaista, omaat näkemystä siitä, miten ajantasainen tieto ja asiantuntijuuden kehittäminen auttavat ammattilaisia työssään ja haluat vaikuttaa luotettavien juridisten sisältöjen tulevaisuuteen, voit olla etsimämme osaaja.

Työssäsi viet läpi tavoitteellisesti ja systemaattisesti asiakastarpeiden pohjalta kehittyvää kustannusohjelmaamme. Sinulla on hyvät viestintä- ja ihmissuhdetaidot ja olet tottunut organisoimaan ja priorisoimaan. Tiedät, miten kohderyhmän asiakkaiden tuntemus ja markkinointi nivotaan kehitysohjelmaan onnistuneesti. Tuotteistat ja konseptoit asiakaskeskeisiä ja liiketaloudellisesti kannattavia sisältöratkaisuja niin kirjoiksi kuin digitaalisiksi tuotteiksi ja palveluiksi.

Edellytämme

- kokemusta päätöksentekoroolista juridisen liiketoiminnan parissa

- yliopistollista loppututkintoa, jossa mukana oikeustieteen opintoja

- esimieskokemusta

- asiantuntijarekrytoinnin osaamista

- näyttöä projektinhallinnasta ja tuloksista

- hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä verkostoitua ammatillisesti

- hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme

- näköalapaikan oikeudellisen tiedontuotannon jatkuvasti kehittyvään kenttään

- mahdollisuuden vaikuttaa laki- ja ammattitiedon sisältöjen kehitykseen osana Legal Tech- ja Legal Design -asiantuntijoiden tiimiä

- monipuolisen työnkuvan, jossa pääset työskentelemään sekä sisäisten että ulkoisten juridiikan alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa

- oman vastuualueen kustannusohjelman rakentamisessa ja liiketoiminnan vedossa

- modernin työympäristön Helsingin Kalasatamassa sekä joustavat työaikajärjestelyt ja etätyömahdollisuuksia

- nopeasti kehittyvän kansainvälisen viestintäkonsernin edut

Mikäli tehtävä juridisten sisältöjen ja liiketoiminnan huippuosaajana kiinnostaa, tutustu yhtiömme rekrytointisivustoon ja jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 12.3.2018. Paikka on vakituinen. Täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehitysjohtaja Sari Korhonen 26.2. klo 9 - 10:30, puh. 040 860 2897 tai sähköpostilla sari.korhonen@edita.fi.