Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin Siviilioikeus, Yritystoiminta

16.5.2025 8.48 KKV:n blogissa erityisasiantuntija Kirsi Nummi: Miten saada reklamaatio onnistumaan?

KKV:n blogissa erityisasiantuntija Kirsi Nummi: Miten saada reklamaatio onnistumaan?

Suorinta tietä sopuun päästään silloin, kun sekä yritys että kuluttaja hoitavat osuutensa asiallisesti. KKV:n kuluttajaneuvonnassa ratkotaan usein tilanteita, joissa ostettu tavara tai palvelu on viallinen tai ei vastaa sovittua. Kyseessä on yleensä kuluttajansuojalain mukainen virhe. Jostain syystä asiakkaan ja yrityksen keskinäinen keskustelu menee kuitenkin sellaiseen umpisolmuun, että lopulta riita tuntuu ratkaisemattomalta.

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.