Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin Siviilioikeus, Yritystoiminta

15.6.2022 12.29 Sil­mä­leik­kauk­ses­ta ker­ty­vä bo­nus hal­lit­si Sil­mä­ase­man mark­ki­noin­tia – ku­lut­ta­ja-asia­mies puut­tui li­säe­tu­mark­ki­noin­tiin

Sil­mä­leik­kauk­ses­ta ker­ty­vä bo­nus hal­lit­si Sil­mä­ase­man mark­ki­noin­tia – ku­lut­ta­ja-asia­mies puut­tui li­säe­tu­mark­ki­noin­tiin

Silmäasema Oy markkinoi silmäleikkauksia kuluttajille mainoksilla, joiden pääviestinä oli silmäleikkauksesta kertyvä S-ryhmän bonus. Lisäksi bonuksen saamisen kestosta annettiin tietoa, joka kannusti kuluttajaa tekemään ostopäätöksen välittömästi. Tällainen markkinointi, jossa lisäetu korostuu itse tuotteen asemasta, on kuluttaja-asiamiehen mukaan sopimatonta. Silmäasema on muuttanut markkinointiaan kuluttaja-asiamiehen vaatimusten mukaiseksi.  

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.