Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin Siviilioikeus, Yritystoiminta

7.12.2021 11.00 Kuluttaja-asiamiehen blogissa erityisasiantuntija Saija Kivimäki: Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi ei saa jäädä tunnistamattomaksi – kuluttajalla on aina oikeus tietää, milloin häneen yritetään vaikuttaa kaupallisesti

Kuluttaja-asiamiehen blogissa erityisasiantuntija Saija Kivimäki: Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi ei saa jäädä tunnistamattomaksi – kuluttajalla on aina oikeus tietää, milloin häneen yritetään vaikuttaa kaupallisesti

Vaikuttajamarkkinointi on tällä hetkellä yksi suosituimmista markkinointitavoista. Toisin kun voisi kuvitella, kyse ei ole mistään uudesta markkinointimuodosta. Jo vuosikymmeniä sitten nähtiin televisiossa urheilijoita mainostamassa yrityksen tuotteita. Mediakäyttäytymisen muuttuessa markkinointi onkin vain jatkojalostettu sosiaalisen median alustoille.

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.