Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Avoin
Tätä uutista voi jakaa vapaasti. Muistathan mainita lähteen edilex.fi.

14.4.2020 7.00 Usein kysyttyjä kysymyksiä tulorekisteriin ilmoittamisesta koronatilanteissa

Usein kysyttyjä kysymyksiä tulorekisteriin ilmoittamisesta koronatilanteissa

Tulorekisteri on koonnut kysymyksiä ja vastauksia lomautusten ilmoittamisesta, karanteenissa olevan työntekijän poissaolojen ilmoittamisesta ja muista ajankohtaisista tilanteista, joihin palkanlaskijoiden ja muiden tulorekisteriin ilmoittajien on hyvä tutustua.

Ilmoittamisen määräajat eivät ole muuttuneet koronan takia ja esimerkiksi verojen maksujärjestelyn edellytyksenä on se, että tulorekisteriin on annettu kaikki ilmoitukset. On tärkeää, että tulorekisteri-ilmoitukset on annettu ajallaan ja oikein, jolloin etuuskäsittely on mahdollisimman sujuvaa.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin tulorekisteri-ilmoittamisesta ja koronasta.

Lue myös

Toimittaja: Jani Surakka, Edilex-toimitus (jani.surakka@edita.fi)

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.