Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin Työ- ja sosiaalioikeus

21.5.2018 11.45 Professori Seppo Koskinen: Huono asiakaspalvelu ja työsopimuksen päättäminen

Professori Seppo Koskinen: Huono asiakaspalvelu ja työsopimuksen päättäminen

Työntekijän epäasiallista käyttäytymistä asiakkaita kohtaan arvioidaan sekä työnantajan itsensä kannalta että myös asiakkailta saadun palautteen avulla. Palveluammatissa toimivilta on oikeuskäytännössä edellytetty palvelualttiutta ja käytöstä, josta ei aiheudu työnantajalle asiakassuhteen menetyksiä.

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.