Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin Siviilioikeus, Yritystoiminta

4.9.2017 15.15 Kilpailu- ja kuluttajaviraston viikon vinkki: tee tavaran virheestä kirjallinen valitus Reklamaatio-apurilla

Kilpailu- ja kuluttajaviraston viikon vinkki: tee tavaran virheestä kirjallinen valitus Reklamaatio-apurilla

Kun huomaat ostamassasi tavarassa myyjän vastuulle kuuluvan vian, ota ensin yhteyttä tavaran myyjään ja pyri neuvottelemaan sopivasta hyvityksestä tai muusta ratkaisusta. Tee reklamaatio mahdollisimman pian virheen havaitsemisesta. Jotta asian mahdollinen jatkoselvittely sujuisi mahdollisimman sujuvasti, reklamaatio yritykselle kannattaa laatia niin, että sinulla säilyy kopio lähetetystä reklamaatiosta. Reklamaation tekemisessä voit käyttää apuna Kilpailu- ja kuluttajaviraston Reklamaatio-apuria (www.reklamaatio-apuri.fi).

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.