Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin Työ- ja sosiaalioikeus, Julkisoikeus

23.2.2017 14.14 Sosiaaliturvan muutoksenhakulautakunnan asiakaspalvelija ei ilmoittanut nimeään puhelimessa - asiakaspalvelu ei ollut hyvän hallinnon mukaista

Sosiaaliturvan muutoksenhakulautakunnan asiakaspalvelija ei ilmoittanut nimeään puhelimessa - asiakaspalvelu ei ollut hyvän hallinnon mukaista

Apulaisoikeusasiamies katsoi, että että parhaiten hyvän hallinnon perusteita vastaa asiakaspalvelu, jossa asiakaspalvelija ilmoittaa jo puhelimeen vastatessaan oman nimensä. Apulaisoikeusasiamies katsoi, että sosiaaliturvan muutoksenhakulautakunnan asiakaspalvelu kantelussa tarkoitetussa tilanteessa ei ollut hyvän hallinnon mukaista.

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.