Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin

4.4.2012 11.39 Valtiovarainministeriön uutiskirjeessa tietoa hallinon kehittämisestä

Hallinto- ja kuntaministeri Henna Virkkunen asetti tammikuussa 2012 julkisen hallinnon asiakaspalvelun kehittämishankkeen – Asiakaspalvelu 2014. Hankeen tavoitteena on saada aikaan toimivat edellytykset julkisen hallinnon asiakaspalvelujen saatavuudelle siten, että asiakaspalvelut järjestetään asiakaslähtöisesti, tuottavasti ja taloudellisesti. Muun muassa tästä puhutaan VM:n uutiskirjeessä.

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.