Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Uutinen kuuluu aihealueisiin

24.9.2009 7.03 Kuluttajalle ei hyvitystä rikkoutuneen moottorin korjauskustannuksista

Auton moottori rikkoutui marraskuussa 2004. Korjaus valmistui auton korjanneen yhtiön mukaan tammikuussa 2005 ja kuluttajankin mukaan huhtikuussa 2005. Kuluttaja kertoi, ettei ollut tehnyt virheilmoitusta auton myyjälle ennen joulukuuta 2006. Lautakunta katsoi, ettei virheilmoitusta ollut tehty myyjälle kohtuullisessa ajassa.

Dokumentin lukeminen vaatii sisäänkirjautumisen

 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaaminen

Edilex on Suomen johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Edilex sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Lakikanava-seurantapalvelussa voit valita aihealueet ja aineistot, joita haluat seurata päivittäin.

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.