Edilexin hauista Edita Lakitiedon digikirjoihin

Viikon käyttövinkki

Katso aiemmat Viikon käyttövinkit

Edilexin haut ulottuvat nyt myös Edita Lakitiedon digikirjojen sisältöön. Digikirjat löytyvät Edilexin kaikkien sivujen oikeassa yläkulmassa olevan pikahaun avulla.

Edilexin hakutuloslistauksen oikeassa reunassa olevasta osiossa (Haku verkkokaupan digikirjojen sisällöstä) näet otteita hakuusi osuneiden digikirjojen sisällöistä sekä hakuosumien kokonaismäärän ja niiden digikirjojen lukumäärän, joista hakuosumat löytyvät.
Digikirjahaku EdilexissäOikean laidan hakutuloslistauksen jälkeen Katso lisää -linkistä pääset digikirjojen hakutulossivulle, josta löytyy kaikista hakuun osuneista digikirjoista 1–2 relevanteinta hakuosumaa.
Digikirjat hakutuloksessaHakutuloksesta pääset halutessasi suoraan etsimääsi kohtaan digikirjan sisällössä, jos sinulla on käyttöoikeus ko. tuotteeseen. Muussa tapauksessa pääset helposti ostamaan käyttöoikeuden Editan verkkokaupassa ja saat sisällön käyttöösi saman tien.
Digikirjasto päätason osioissa
Edilexin päätason osioista löytyy kohta Digikirjasto, josta löydät lisätietoa digikirjoista Edilexin hauissa ja jonka kautta voit ostaa käyttöösi koko digikirjaston, haluamasi aihealuekokonaisuuden (työoikeus, yritysjuridiikka, rikos-, prosessi- ja hallinto-oikeus sekä ympäristöoikeus, EHS ja rakentaminen) tai yhden digikirjan. Digikirjastot täydentyvät automaattisesti uusilla teoksilla ja uudistetuilla painoksilla.

Lähetä meille palautetta.