Tunnetko julkaisijayhdistysten jäsenedut sähköisiin juridisiin lehtiin?

Viikon käyttövinkki

Katso aiemmat Viikon käyttövinkit

Edilexissä ilmestyvät sähköisinä kotimaiset juridiset aikakausjulkaisut Defensor Legis, JFT, Lakimies, Liikejuridiikka, Oikeus, Verotus ja Ympäristöjuridiikka

Juridiset lehdet

Defensor Legiksen, JFT:n, Lakimiehen sekä Oikeus- ja Ympäristöjuridiikka-lehtien 18-36 kuukautta vanhemmat numerot kuuluvat aina Edilexin peruspalveluun. Uudemmat numerot sinun tulee tilata erikseen, ja ne ovat maksuttomia ko. julkaisijayhdistyksen henkilöjäsenille, kuten esimerkiksi Defensor Legis Suomen Asianajajaliiton henkilöjäsenille ja Lakimies-lehti Lakimiesyhdistyksen henkilöjäsenille.

Liikejuridiikka julkaistaan Edilexissä samaan aikaan lehden paperiversion kanssa. Verotus-lehti julkaistaan Edilexissä 12 kuukauden kuluttua numeron ilmestymisestä. Liikejuridiikka ja Verotus-lehti pitää tilata erillisellä tilauksella.

Lehtien vuosikerrat ovat käytössäsi artikkeli- ja kirjoittajakohtaisin hakutiedoin. Artikkelit sisältävät myös tiivistelmän sekä viittaukset lainsäädäntöön. Hakutoiminnot kohdistuvat aina lehtien kaikkiin numeroihin.

Lisätietoa juridisista lehdistä.

Edilexin peruspalveluun kuuluvat lisäksi opiskelijajulkaisut Helsinki Law Review ja Acta Legis Turkuensia sekä vuosikirjat Oikeustiede-Jurisprudentia, Urheilu ja oikeus, Viestintäoikeus ja Ympäristöpolitiikka ja -oikeus.

Lähetä meille palautetta.