Haetaan sisällöntuottajaa

Työpaikkailmoitus

Edita Publishing Oy on monialainen sisältöyhtiö ja sisältöjen huippuasiantuntija: kuratoimme, tuotamme, jalostamme ja jakelemme sisältöjä niin digitaalisesti kuin perinteisinä julkaisuinakin. Luotettavat ja ajantasaiset sisältö- ja oppimisratkaisumme tuottavat merkityksellistä tietoa ja taitoa ja auttavat asiakkaitamme säästämään aikaa, saavuttamaan tavoitteensa ja menestymään. Toimistollamme Helsingissä työskentelee noin 85 osaajaa. Edita Publishing on osa Pohjoismaiden johtavaa viestintäkonsernia Nordic Morningia, jonka palveluksessa on noin 800 viestinnän ammattilaista.

Lakitiedon yksikköön Helsingin Ruoholahteen haetaan

sisällöntuottajaa

Lakitiedon sisältöalue toimii dynaamisilla ja nopeasti muuttuvilla markkinoilla. Tehtävämme on vastata jatkuvasti juridista tietoa tarvitsevien ammattilaisten tiedontarpeeseen.

Sisällöntuottaja vastaa juridiikan tietotuotteiden, kuten juridisten kommentaarien, lakikokoelmien, koulutusten sekä digitaalisten tuotteiden kehittämisestä valmiiksi tuotteiksi. Hän toimii yhteistyössä ulkoisten ja sisäisten asiantuntijoiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa omien projektiensa projektipäällikkönä. Sisällöntuottajan tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa kehittämisotetta ja kykyä kuratoida juridisia sisältöjä valittuja kohderyhmiä hyödyttäviksi tietotuotteiksi.

Sisällöntuottajan monipuoliseen tehtävään kuuluu mm. juridiikan ajankohtaisten aiheiden ja kohderyhmän tarpeiden kartoitusta, erilaisten juridisten sisältöjen arviointia, tietokantojen päivitystä, julkaisujen toimittamista, sisältäen oikolukua ja kielenhuoltoa, juridisten verkkopalveluiden suunnittelua ja toteuttamista sekä osallistumista markkinointiin.

Edellytämme hakijalta

• oikeustieteellistä yliopistollista loppututkintoa tai pitkälle edenneitä juridiikan yliopisto-opintoja
  • kiinnostusta oikeusinformatiikkaa kohtaan
  • projektinjohtotaitoja sekä näyttöä aikataulutetusta projektityöskentelystä
  • kykyä jalostaa ajankohtaisia juridisia sekä ammatillisia aiheita painetuiksi ja digitaalisiksi sisältötuotteiksi sekä koulutuksiksi
  • hyviä vuorovaikutus- ja verkostoitumistaitoja sekä esiintymisvarmuutta
  • vankkaa suomen kielen osaamista.

Tehtävässä menestyminen edellyttää tarkkaa ja huolellista työotetta, kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn, paineensietokykyä sekä hyviä yhteistyötaitoja. Arvostamme digitaalisen julkaisemisen ja digitaalisten koulutusratkaisujen tuntemusta, ymmärrystä oppimisprosessista sekä valmiutta käyttää sosiaalista mediaa työvälineenä.

Lisätietoa tehtävästä antaa kustannuspäällikkö Pirita Lyytikäinen, pirita.lyytikainen@edita.fi tai p. 040 860 2520.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 23.11.2015 osoitteeseen hr@nordicmorning.com.