Edilex on nyt entistäkin helppokäyttöisempi

Muu

Suomen johtavan lakitietopalvelun Edilexin käyttöliittymä ja visuaalinen ilme ovat uudistuneet.

Pääset kaikkiin aineistoihin suoraan päänavigaatiosta yhdellä klikkauksella. Murupolku alasvetovalikkoineen on koko ajan näkyvissä, ja se auttaa sinua liikkumaan joustavasti Edilexin sisällä.

Löydät omat personoidut sisältösi - Lakikanavan ja muistilistan - helposti jokaisen sivun alaosassa olevasta työkalupalkista. Samasta paikasta löydät Lakikielen perussanakirjan ja valtionhallinnon Valter-sanastot, joista löytyy termien käännösten lisäksi määritelmiä eri kielillä. Lakikanavan, muistilistan ja Lakikielen perussanakirjan käyttö edellyttää kirjautumista Edilexiin. Muita työkalupalkin sisältöjä voit käyttää myös ilman kirjautumista.

Oma Edilexin löydät nyt palvelun oikeasta yläkulmasta. Edilexin etusivulta pääset helposti tutustumaan muuhun Editan juridiikan ajankohtaiseen tarjontaan verkkokaupassa.

Edilex on nyt entistäkin helppokäyttöisempi kaikilla päätelaitteilla. Olemme erityisesti huomioineet mobiililaitteet.

Edilex Verotus ja Edilex Ympäristö -palvelujen aineistot löydät nyt palvelun etusivulta. Ympäristötiedotteet, arvonlisäverotusuutiset ja elinkeinoverotusuutiset ovat nyt Uutiset-osiossa. Arvonlisäverotus- ja Elinkeinoverotus-kommentaarit löydät Lakikirjastosta.

Uudistunut Edilex on nyt käytössäsi. Tervetuloa tutustumaan!

Tutustu Edilexin uudistusta esittelevään videoon.

Edilex-käyttökoulutukset

Järjestämme maksuttomia koulutustilaisuuksia Edilexin käyttäjille ja palvelusta kiinnostuneille sekä räätälöityjä koulutuksia organisaatiolisenssiasiakkaille. Seuraava maksuton käyttökoulutus järjestetään keskiviikkona 30.5.2018 klo 8.30 – 11.00. Lue lisää käyttökoulutuksista.

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja vastaamme kaikkiin Edilexin käyttöä ja tilaamista koskeviin kysymyksiin arkisin klo 9-16.

Edilex-toimitus
toimitus-edilex@edita.fi