Edilexissä on huoltokatko torstaina 27.9.2018. Palvelussa on tilapäisiä häiriöitä kello 7.00-8.00 välisenä aikana. Pahoittelemme huoltokatkosta aiheutuvaa haittaa.

Edilexin päätoimittajaksi on nimitetty Sirpa Leppäluoto

Edilexin päätoimittajana ja Editan Legal Information -alueen Business Managerina on aloittanut OTK Sirpa Leppäluoto. Sirpa on tehnyt pitkän ja näyttävän uran lakiasiain- ja asianajotoimistoissa. Viimeksi hän oli 11 vuotta osakkaana arvostetussa asianajotoimistossa.

Sirpa Leppäluodon kuva

"Olen käyttänyt Edilexiä pitkään, ja mielestäni se on erinomainen tuote jo nyt. Edellisten päätoimittajien ja toimituksen pitkäaikaista työtä on siinä mielessä helppo jatkaa. Tarkoitus on kuitenkin kehittää palvelua edelleen ja toivon tuovani mukanani vielä lisää asiakasnäkökulmaa. Edilexiä on tekemässä iso joukko huippuammattilaisia ja olen ylpeä saadessani tulla osaksi tiimiä.

Samaan aikaan, kun tietoa on maailmassa koko ajan saatavilla lisää, on entistä tärkeämpää tuoda sen avulla asiakkaille lisäarvoa. Tätä haluan olla kehittämässä, ja Edita antaa minulle mahdollisuuden osallistua muutenkin liiketoiminnan kehittämiseen, mistä kiinnostuin edellisessä työssäni asianajomaailmassa.”

Sari Korhonen
Director of Development
sari.korhonen@edita.fi

Sirpa Leppäluoto
Business Manager, Legal Information
sirpa.leppaluoto@edita.fi

Edilex on johtava ammattilaisten lakitietopalvelu. Palvelu sisältää Suomen laajimman ajantasaisen säädöstietokannan erinomaisin linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun.

Edilexin tuottaja Edita Publishing on johtava älykkäiden oppimisratkaisujen, tietopalvelujen ja lakitiedon tuottaja. Muotoilemme merkityksellistä tietoa innovatiivisiksi ratkaisuiksi, jotka auttavat asiakkaitamme kehittymään ja menestymään. Lakitiedon tarjontaamme kuuluvat juridiikan ja ammattitiedon verkkopalvelut sekä monipuolinen valikoima kirjallisuutta ja koulutuspalveluja oikeudellista tietoa tarvitseville ammattilaisille. Olemme osa Nordic Morning Group -viestintäkonsernia.

www.editapublishing.fi