Haemme määräaikaista toimitusavustajaa

Edita Publishing Oy on monialainen sisältöyhtiö ja sisältöjen huippuasiantuntija: kuratoimme, tuotamme, jalostamme ja jakelemme sisältöjä niin digitaalisesti kuin perinteisinä julkaisuinakin. Luotettavat ja ajantasaiset sisältö- ja oppimisratkaisumme tuottavat merkityksellistä tietoa ja taitoa ja auttavat asiakkaitamme säästämään aikaa, saavuttamaan tavoitteensa ja menestymään. Toimistollamme Helsingissä työskentelee noin 85 osaajaa. Edita Publishing on osa Nordic Morning -konsernia, jonka palveluksessa on noin 800 viestinnän ammattilaista.

Haemme nyt palvelukseemme Helsingin Ruoholahteen Lakitiedon yksikköön

MÄÄRÄAIKAISTA TOIMITUSAVUSTAJAA

Avustajan työtehtävät koostuvat

• kirjojen ja sähköisten palveluiden tuottamisessa tarvittavien säädöstietokantojen ja muiden juridisten sisältö- ja viitetietokantojen, kuten oikeustapaus- ja huomautustietokantojen, päivittämisestä
  • säädöstekstien sekä juridisten asiantuntijatekstien oikoluvusta ja julkaisukuntoon saattamisesta
  • juridisten kirjojen ja palveluiden säädösluetteloiden päivittämisestä
  • vaihtelevien projektien käytännön järjestelyistä sekä
  • muista avustavista tehtävistä.

Avustajan tehtävä antaa hyvän yleiskuvan ja käytännön kokemusta lainsäädännön tekniikasta ja juridisen tiedon tuottamisesta ja välittämisestä.

Edellytämme hakijalta

• oikeustieteen opintoja
  • hyvää suomen kielen osaamista, arvostamme myös hyvää ruotsin kielen taitoa
  • hyvää tietoteknistä osaamista
  • kiinnostusta oikeusinformatiikkaa kohtaan
  • täsmällisyyttä, tarkkuutta ja huolellisuutta, soveltuvuutta ryhmätyöskentelyyn, mutta myös itsenäistä työotetta sekä
  • kärsivällisyyttä rutiiniluonteisissa tehtävissä.

Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja kestää 31.8.2018 asti. Kesäkuukausina (kesä-, heinä- ja elokuu) työ on kokoaikaista. Muina aikoina työ on osa-aikaista (noin 16–20 tuntia viikossa).

Lisätietoja tehtävästä antaa sisällöntuottaja Jonna Vihavainen sähköpostilla jonna.vihavainen@edita.fi tai puh. 040 860 2319.  Tutustu yhtiömme rekrytointisivustoon ja lähetä hakemuksesi sekä ansioluettelosi viimeistään 22.10.2017. Lähetä hakemuksesi pian, paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.