Haemme sisällönsuunnittelijaa määräaikaiseen työsuhteeseen

Työpaikkailmoitus

Edita Publishing Oy on monialainen sisältöyhtiö ja sisältöjen huippuasiantuntija: kuratoimme, tuotamme, jalostamme ja jakelemme sisältöjä niin digitaalisesti kuin perinteisinä julkaisuinakin. Luotettavat ja ajantasaiset sisältö- ja oppimisratkaisumme tuottavat merkityksellistä tietoa ja taitoa ja auttavat asiakkaitamme säästämään aikaa, saavuttamaan tavoitteensa ja meestymään. Toimistollamme Helsingissä työskentelee noin 80 osaajaa. Edita Publishing on osa Pohjoismaiden johtavaa Nordic Morning  -viestintäkonsernia.

Haemme palvelukseemme Laki- ja ammattitiedon yksikköön

SISÄLLÖNSUUNNITTELIJAA
määräaikaiseen työsuhteeseen.

Lakitiedon sisältöalue toimii dynaamisilla ja nopeasti muuttuvilla markkinoilla. Tehtävämme on vastata jatkuvasti juridista tietoa tarvitsevien ammattilaisten tiedontarpeeseen.

Sisällönsuunnittelija vastaa juridiikan tietotuotteiden, kuten juridisten kommentaarien, lakikokoelmien, koulutusten sekä digitaalisten tuotteiden kehittämisestä valmiiksi tuotteiksi. Hän toimii yhteistyössä ulkoisten ja sisäisten asiantuntijoiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa omien projektiensa projektipäällikkönä. Sisällöntuottajan tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa kehittämisotetta ja kykyä kuratoida juridisia sisältöjä valittuja kohderyhmiä hyödyttäviksi tietotuotteiksi.

Sisällöntuottajan monipuoliseen tehtävään kuuluu mm. juridiikan ajankohtaisten aiheiden ja kohderyhmän tarpeiden kartoitusta, erilaisten juridisten sisältöjen arviointia, tietokantojen päivitystä, julkaisujen toimittamista, sisältäen oikolukua ja kielenhuoltoa, juridisten verkkopalveluiden suunnittelua ja toteuttamista sekä osallistumista markkinointiin.

Edellytämme hakijalta

• oikeustieteellistä yliopistollista loppututkintoa tai pitkälle edenneitä juridiikan yliopisto-opintoja
  • kiinnostusta oikeusinformatiikkaa kohtaan
  • osaamista EU-asioissa
  • projektinjohtotaitoja sekä näyttöä aikataulutetusta projektityöskentelystä
  • kykyä jalostaa ajankohtaisia juridisia sekä ammatillisia aiheita painetuiksi ja digitaalisiksi sisältötuotteiksi sekä koulutuksiksi
  • taitoa kirjoittaa artikkeleita aineistojen ja haastattelujen perusteella
  • hyviä vuorovaikutus- ja verkostoitumistaitoja sekä esiintymisvarmuutta
  • vankkaa suomen kielen osaamista.

Tehtävässä menestyminen edellyttää tarkkaa ja huolellista työotetta, kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn, paineensietokykyä sekä hyviä yhteistyötaitoja. Arvostamme digitaalisen julkaisemisen ja digitaalisten koulutusratkaisujen tuntemusta, kiinnostusta laki- ja oikeusteknologiaa (Legal Tech) kohtaan, kokemusta videotuotannosta ja sähköisistä uutiskirjeistä, ymmärrystä oppimisprosessista sekä valmiutta käyttää sosiaalista mediaa työvälineenä.

Tarjoamme itsenäisen ja vastuullisen työn sekä näköalapaikan monikanavaisen tieto- ja koulutuspalveluja tarjoavan yrityksen toimintaan. Määräaikaisuus kestää maaliskuun 2017 alusta vähintään joulukuun 2017 loppuun.

Lisätietoa tehtävästä antaa Pirita Lyytikäinen, puhelimitse p. 040 860 2520 26.1. ja 27.1. klo 9-11 ja sähköpostitse pirita.lyytikainen@edita.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 30.1.2017 osoitteeseen pirita.lyytikainen@edita.fi.