Edilex Ympäristö on nyt Edilex EHS

Sisältöpäivitys

Edilex Ympäristön nimi on nyt Edilex EHS. Nimenmuutoksella haluamme selkeyttää ja parantaa palvelua entisestään. Tässä uudistuksessa haluamme erityisesti tuoda esiin palvelun laadukkaan, henkilökohtaisen EHS-neuvonnan.

EHS-neuvonta vastaa kysymyksiisi ympäristö- ja työsuojeluasioissa

EHS-neuvonnasta saat ympäristö- ja työsuojeluasioihin liittyvää henkilökohtaista neuvontaa sähköpostitse HPP Asianajotoimiston asiantuntijoilta, joilla on mittava kokemus EHS-asioiden käytännön soveltamisessa. Palvelu on käyttäjille maksuton.

Kysymyksesi voi liittyä yleisesti ympäristö- ja työsuojelulainsäädäntöön tai säädösten soveltamiseen organisaatiosi toiminnassa. Palvelusta löydät myös aiempia kysymyksiä ja vastauksia.

Edilex EHS pitää sinut ajan tasalla ympäristö- ja työsuojelulainsäädännön muutoksista

Edilex EHS -palvelun muut osiot – EHS-säädösseuranta, Ajankohtaista EHS-lainsäädännössä, EHS-aiheiset uutiset ja oikeuskäytäntö sekä webinaarit – ovat säilyneet ennallaan ja tarjoavat sinulle monipuolisesti tietoa lainsäädännön muutoksista, uusista lakihankkeista, tärkeimmistä oikeustapauksista ja muista ajankohtaisista EHS-asioista. Lue lisää Edilex EHS -palvelusta.