Edilexissä tuplasti enemmän kirjoja – Edita ja Kauppakamari yhteistyöhön digikirjojen tarjonnassa

Sisältöpäivitys

Edilexin digikirjatarjonta on kaksinkertaistunut, kun Editan digikirjastojen osaksi on tuotu lähes 90 Helsingin seudun kauppakamarin digikirjaa. Uudistuksen myötä digikirjastot ovat laajentuneet erityisesti työoikeuden ja yritysjuridiikan alueilla. Samalla Edilexin Digikirjasto-sivu on uudistettu.

Voit ostaa käyttöösi Editan digikirjaston, kauppakamarin digikirjaston tai haluamasi teemakirjaston. Työoikeuden ja yritysjuridiikan teemakirjastot sisältävät sekä Editan että kauppakamarin kirjoja. Digikirjastot täydentyvät automaattisesti uusilla teoksilla ja uudistetuilla painoksilla.

Edilex ja digikirjastot on suunniteltu toimimaan yhdessä. Edilexin haulla pääset suoraan etsimääsi aiheeseen digikirjoissa. Digikirjoissa on tehokas sisäinen hakutoiminto, sisällysluettelo, josta on helppo hypätä oikeaan kohtaan, sekä tärkeimpien kohtien löytämistä helpottava korostustoiminto. Voit myös lisätä tekstiin omia merkintöjä muistilapputoiminnolla ja näin kerätä yhteen tarvitsemaasi tietoa.

Voit antaa meille palautetta.

Tutustu uudistettuihin digikirjastoihin: edilex.fi/digikirjasto