Haemme juristi-kehityspäällikköä

Työpaikkailmoitus

Edita Lakitieto  toimii dynaamisilla ja nopeasti muuttuvilla markkinoilla. Tehtävämme on vastata juridista tietoa tarvitsevien ammattilaisten tiedontarpeeseen.

Onko sinulla näkemystä siihen, miten juridisen tiedon tulisi olla saatavilla? Haluatko olla luomassa työkaluja ja tapoja, jotka helpottavat tiedon käytettävyyttä ja mahdollistavat henkilökohtaisen ja mukautuvan käyttökokemuksen? Onko Legal Tech sinun juttusi?

Haemme nyt

JURISTI-KEHITYSPÄÄLLIKKÖÄ

jolla on halu kehittää Suomen parhaita juridiikan tietopalveluita. Tehtävässä vastaat palvelukehitysprojektien menestyksekkäästä läpiviemisestä ja osallistut asiakasratkaisujen toteuttamiseen. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden, sidosryhmien, tiimin juristien sekä teknisen kehitystiimin kanssa.

Olet ehkä etsimämme henkilö jos katsot tulevaisuuteen miettien, miten asiat voisi tehdä paremmin tai uudella tavalla. Et pelkää ideoida avoimesti ja viihdyt niin tiimityöskentelyssä kuin asiakastyössä. Ymmärrät laajasti juridisen tiedon loppukäyttäjien tarpeita ja lainsäädännön systematiikkaa. Osaat hakea niihin ratkaisuja yhdessä eri sidosryhmien kanssa.

Edellytämme sinulta

• Ylempää oikeustieteellistä korkeakoulututkintoa OTM/LL.M.
  • Useamman vuoden soveltuvaa työkokemusta
  • Kokemusta juridisista tietopalveluista joko niiden kehittäjänä tai niiden kanssa työskennelleenä ja/tai palvelukehityksestä
  • Projektinhallintataitoja ja näyttöjä projektien menestyksekkäästä läpiviennistä
  • Äidinkielesi on suomi ja hallitset englannin kielen sujuvasti
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja

Arvostamme

• Kokemusta oikeusteknologiaan liittyvistä hankkeista
  • Kokemusta rakenteisen tiedon parissa työskentelystä
  • Oikeusinformatiikan tuntemusta

Tarjoamme

• monipuolisen työnkuvan ja näköalapaikan oikeudellisen tietopalveluiden jatkuvasti kehittyvään kenttään
  • mahdollisuuden vaikuttaa laki- ja ammattitiedon sovelluksien ja sisältöjen kehitykseen osana Legal Tech-asiantuntijoiden tiimiä
  • modernin työympäristön Helsingin Kalasatamassa sekä joustavat työaikajärjestelyt ja etätyömahdollisuudet

Lisätietoja tehtävästä antaa liiketoimintapäällikkö Altti Mieho altti.mieho@edita.fi p. 040 860 2207 tai liiketoimintajohtaja Juha Nikkilä juha.nikkila@edita.fi p.050 524 0609.

Tutustu yhtiömme rekrytointisivustoon. Jos olet etsimämme henkilö, hae paikkaa 4.1.2020 mennessä. Huomioithan kuitenkin että täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä.

Edita Publishing Oy on monialainen sisältöyhtiö ja Legal Techin huippuasiantuntija: kuratoimme, tuotamme, jalostamme ja jakelemme sisältöjä niin digitaalisesti kuin perinteisinä julkaisuina. Olemme osa Nordic Morning Group -konsernia.