Haemme Junior Editoria

Työpaikkailmoitus

Hei oikeustieteen opiskelija

Kiinnostaako sinua Legal Tech? Haluatko olla mukana luomassa juridiikan sisältöjä ja kehittämässä Edilexiä?

Haemme nyt Lakitiedon tiimiin JUNIOR EDITORIA

Työtehtävät koostuvat

• säädöstekstien sekä juridisten asiantuntijatekstien oikoluvusta ja julkaisukuntoon saattamisesta
  • juridisten kirjojen ja digipalveluiden säädösluetteloiden sekä tietokantojen päivittämisestä
  • Editan koulutuksissa ja webinaareissa avustamisesta
  • vaihteleviin projekteihin liittyvästä toimitustyöstä ja niiden käytännön järjestelyistä sekä
  • muista tehtävistä, joita voidaan myös kohdentaa hakijan kiinnostuksen, osaamisen ja kykyjen perusteella

Junior Editorin tehtävä antaa hyvän yleiskuvan ja käytännön kokemusta lainsäädännön tekniikasta ja juridisen tiedon tuottamisesta, välittämisestä ja muotoilusta.

Edellytämme sinulta

• oikeustieteen opintoja
  • kiinnostusta Legal Techiä ja oikeusinformatiikkaa kohtaan
  • hyvää tietoteknistä osaamista
  • erinomaista suomen kielen taitoa, arvostamme myös hyvää englannin ja ruotsin kielen osaamista
  • täsmällisyyttä, tarkkuutta ja huolellisuutta sekä ryhmätyöskentelytaitoja, mutta myös itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta sekä
  • kärsivällisyyttä rutiiniluonteisissa tehtävissä

Tehtävä on määräaikainen. Työ alkaa 1.8.2020 ja jatkuu 31.8.2021 saakka. Työ on osa-aikaista (noin 16–20 tuntia viikossa), paitsi kesäkuukausina (kesä-, heinä- ja elokuu) kokoaikaista.

Lisätietoja tehtävästä antavat Business Manager Sirpa Leppäluoto, p. 040 571 0155 sekä toimituspäällikkö Sanna Vallinen, p. 040 860 2717.

Tutustu yhtiömme rekrytointisivustoonLähetä hakemuksesi, jossa kerrot miksi haet juuri tätä paikkaa, ja ansioluettelosi viimeistään 22.5.2020. Lähetä hakemuksesi kuitenkin mahdollisimman pian, aloitamme haastattelut mahdollisuuksien mukaan jo ennen hakuajan päättymistä

Edita Publishing Oy on monialainen sisältöyhtiö ja Legal Techin huippuasiantuntija: kuratoimme, tuotamme, jalostamme ja jakelemme sisältöjä niin digitaalisesti kuin perinteisinä julkaisuina. Olemme osa Nordic Morning Group -konsernia, jonka palveluksessa on noin 600 sisältö- ja viestintäammattilaista.