Parhaimmat oikeustieteelliset opinnäytetyöt löytyvät Edilexistä

Viikon käyttövinkki

Katso aiemmat Viikon käyttövinkit

Edilexistä löytyy satoja erinomaisia oikeustieteellisiä opinnäytetöitä, joista suurin osa käsittelee yritystoimintaa, rikos- ja prosessioikeutta, siviilioikeutta ja julkisoikeutta. Myös verotuksesta, työ- ja sosiaalioikeudesta sekä ympäristöoikeudesta löytyy opinnäytetöitä. Opinnäytetöissä on usein käsitelty asioita, joista on vaikea löytää kootusti tietoa muualta.

Löydät opinnäytetyöt Edilexin Lakikirjastosta, ja niitä voi hakea kuten muitakin Edilexin aineistoja.

Opinnäytetyöt Edilexissä

Edilexissä julkaistujen opinnäytetöiden arvosana on laudatur, eximia taikka 5 tai 4. Opinnäytetöiden välityksestä on sovittu oikeustieteen opiskelijoiden ainejärjestöjen kanssa.

Palkkioksi opinnäytetyön julkaisusta Edilexissä saa ainejärjestön kanssa tehdyn sopimuksen mukaan joko Edilex Peruspalvelun käyttöoikeuden määräajaksi tai Editan kustantamaa juridista kirjallisuutta.

Jos haluat opinnäytetyösi Edilexissä julkaistavaksi, ota yhteyttä johonkin seuraavista:

Julkaisemme Edilexissä myös valmiita, siististi taitettuja PDF-muotoisia väitöskirjoja ja lisensiaattitöitä, jotka on mahdollisesti aikaisemmin julkaistu painettuna. Ota yhteyttä Edilex-toimitukseen, niin voimme keskustella julkaisemisen ehdoista.

Lähetä meille palautetta.