Haemme Junior Editoria

Työpaikkailmoitus

Edita Publishing Oy on monialainen sisältöyhtiö. Olemme sisältöjen huippuasiantuntija: kuratoimme, tuotamme, jalostamme ja jakelemme sisältöjä. Luotettavat ja ajantasaiset sisältö- ja oppimisratkaisumme tuottavat merkityksellistä tietoa ja taitoa ja auttavat asiakkaitamme säästämään aikaa, saavuttamaan tavoitteensa ja menestymään. Edita Publishing on osa Pohjoismaiden johtavaa viestintäkonsernia Nordic Morning Groupia.

Kiinnostaako Legal Tech? Haluatko olla mukana luomassa juridiikan sisältöjä?

Haemme nyt Helsingin Kalasatamaan Lakitiedon tiimiin

JUNIOR EDITORIA

Työtehtävät koostuvat

• säädöstekstien sekä juridisten asiantuntijatekstien oikoluvusta ja julkaisukuntoon saattamisesta
  • lainsäädännön muutosseurannasta ja markkinointitekstien muotoilusta
  • juridisten kirjojen ja palveluiden säädösluetteloiden päivittämisestä
  • kirjojen ja sähköisten palveluiden tuottamisessa tarvittavien säädöstietokantojen ja muiden juridisten sisältö- ja viitetietokantojen, kuten oikeustapaus- ja huomautustietokantojen, päivittämisestä
  • Editan koulutuksissa ja webinaareissa avustamisesta
  • vaihteleviin projekteihin liittyvästä toimitustyöstä ja niiden käytännön järjestelyistä sekä
  • muista tehtävistä, joita voidaan myös kohdentaa hakijan kiinnostuksen, osaamisen ja kykyjen perusteella.

Tehtävä antaa hyvän yleiskuvan ja käytännön kokemusta lainsäädännön tekniikasta ja juridisen tiedon tuottamisesta, välittämisestä ja muotoilusta.

Edellytämme sinulta

• oikeustieteen opintoja
  • kärsivällisyyttä rutiiniluonteisissa tehtävissä
  • erinomaista suomen kielen taitoa, arvostamme myös hyvää ruotsin kielen osaamista
  • hyvää tietoteknistä osaamista
  • kiinnostusta oikeusinformatiikkaa ja oikeusmuotoilua kohtaan
  • täsmällisyyttä, tarkkuutta ja huolellisuutta, ryhmätyöskentelytaitoja, mutta myös itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta

Tehtävä on määräaikainen. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja kestää 31.8.2020 asti. Kesäkuukausina (kesä-, heinä- ja elokuu) työ on kokoaikaista. Muina aikoina työ on osa-aikaista (noin 16–20 tuntia viikossa).

Lisätietoja tehtävästä antaa tuotepäällikkö Jonna Vihavainen sähköpostilla jonna.vihavainen@edita.fi tai puh. 040 860 2319. Tutustu yhtiömme rekrytointisivustoon ja lähetä hakemuksesi sekä ansioluettelosi viimeistään 23.10.2019. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.