Haetaan koulutussuunnittelijaa

Työpaikkailmoitus

Edita Publishing Oy on monialakustantaja, joka tunnetaan laadukkaista oppimateriaaleista, lakitietopalveluista, työelämän, juridiikan ja terveysalan ammattikirjoista sekä kustantamisen ja viestinnän palveluista. Edita Publishing Oy on osa Pohjoismaiden johtavaa viestintäkonsernia Nordic Morningia, jonka palveluksessa työskentelee noin 800 viestinnän ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Ukrainassa ja Intiassa.

Haemme palvelukseemme Helsingin Ruoholahteen Lakitiedon yksikköön
koulutussuunnittelijaa
perhevapaan sijaisuuteen.

Toimimme dynaamisilla ja nopeasti muuttuvilla markkinoilla. Asiakkaitamme ovat juristit sekä oikeudellista tietoa tarvitsevat eri alojen ammattilaiset.

Koulutussuunnittelija vastaa Edilex Pro -koulutuspalvelujen suunnittelusta ja toteutuksesta.  Koulutussuunnittelija rakentaa asiakasryhmiä kiinnostavia koulutustapahtumia ja verkkokoulutuksia sekä toteuttaa harkittua koulutusohjelmaa. Koulutussuunnittelija toimii yhteistyössä eri asiantuntijoiden, Lakitiedon sisältötoimituksen sekä myynnin ja markkinoinnin kanssa.

Edellytämme hakijalta

• korkeakoulututkintoa, johon sisältyy oikeustieteen opintoja sekä esim. talous- tai henkilöstöhallinnon opintoja tai vastaavaa työssä hankittua osaamista
  • kokemusta koulutuspalvelujen tai niihin verrattavien tieto- tai sisältöpalvelujen tuottamisesta
  • osoitettuja projektinhallintataitoja
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja esiintymisvarmuutta
  • vankkaa suomen kielen osaamista
  • hyvää tietoteknistä osaamista.

Tehtävässä menestyminen edellyttää tavoitteellista ja vastuullista työotetta, kykyä sekä itsenäiseen työskentelyyn että tiimityöhön.

Arvostamme kokemusta liiketoiminnallisista ympäristöistä sekä hyvää kirjallista englannin kielen taitoa.  Tarjoamme itsenäisen ja vastuullisen työn sekä näköalapaikan monikanavaisen tieto- ja koulutuspalveluja tarjoavan yrityksen toimintaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa johtaja Mari Tamminen, sähköpostitse mari.tamminen@edita.fi ja puhelimitse 14.2. ja 20.2. klo 14.30–16.00, p. 040 860 2481.

Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 9.3.2014 osoitteessa www.nordicmorning.fi/ura/avoin-hakemus.