Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Pääsy PDF-dokumenttiin vaatii sisäänkirjautumisen.

Vastuullinen markkinointi sosiaalisessa mediassa

Paloranta, Paula

Defensor Legis 4/2019 s. 525–532
26.9.2019
Asiantuntija-artikkeli

Tiivistelmä

Tässä artikkelissa tarkastellaan vastuullista markkinointia sosiaalisessa mediassa. Artikkelissa käydään läpi vaikuttajamarkkinointia ja tarkastellaan lähemmin markkinoinnin tunnistettavuutta erilaisissa sosiaalisen median kanavissa. Lisäksi tuodaan esiin kansainvälisen kauppakamarin markkinointisäännöt ja käsitellään vastuun kohdentumista vaikuttajamarkkinoinnissa. (Edilex-toimitus)

Linkit

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.