Edilex-palvelut

Kirjaudu sisään

Asiakaslähtöiset sähköiset palvelut hallinnon asiakkaan oikeutena

Voutilainen, Tomi

Artikkelit 8.10.2007, Referee-artikkeli

Tiivistelmä

Valtionhallinnon IT-strategian yhdeksi tavoitteeksi on asetettu asiakaslähtöisten sähköisten palveluiden kehittäminen. Tavoitteena on luoda hallinnolle yhteiset sähköisen asioinnin toimintamallit vuorovaikutteinen sähköisen asioinnin kokonaisuus, johon hallinnonalat voivat toteuttaa omia asiakaslähtöisiä palvelujaan. Artikkelissa käydään läpi lainsäädännön sähköisille palveluille asettamia vaatimuksia ja miten sähköisten palveluiden avulla tulisi taata hyvän hallinnon vaatimukset. (ET)

Aihealueet
    Lisätiedot
  • Edilex-sarja 2007/28

Lisää muistilistalle

Muuta kansioita

Dokumentti ei ole muistilistallasi. Lisää se valittuun tai uuteen kansioon.

Lisää dokumentti kansioihin tai poista se jo liitetyistä kansioista.

Lisää uusi kansio.

Lisää uusi väliotsikko.